2015. október 30., péntek

2.rész






Elöző részből:


-Nem értelek.Úgyis az én házamban lesz.-Igen,Kevinnek igaza van.Az ő lakása a buli központunk.Legyen szó a szülinapomról,Lili szülinapjáról vagy Kevin szülinapjáról,szilveszterről vagy karácsonyról vagy csak egy átlagos sulis buliról.Mindig Kevinnél tartjuk,mivel neki nagy lakása van és a szülei soha sincsenek  otthon.
-Ja,de én vagyok az,akinek pakolnia kell.
-Jaj már Lili.Ez együtt jár a bulival.
-Nem vesztek rá-mondta.
-Lili-néztünk rá,mind a ketten bociszemekkel.
-Ne nógassatok már!
-Kérlek!
-Mon Dieu!-fogta a fejét.
-Köszi!-öleltük meg Kevinnel jó,szorosan Lilit.








Amint véget ért az utolsó óránk átmentünk Kevinhez.Lepakoltunk a szobájában,majd majdnem mindenkinek a suliból küldtünk egy kör e-mailt.



"Túl sok a stressz?Lazulnál egy kicsit?Gyere át nyolckor Kevinhez,ha nem akarod kihagyni az évszázad buliját.Semmi képnsem ajánlom,hogy kihagyd!😊"



Ezek után elmentünk vásárolni,majd mindent előkészítettünk.Lilivel gyorsan hazaugrottunk,hogy átöltözhessünk és rendbe hozzuk magunkat,aztán ismét csatlakoztunk Kevinhez.Talán nem nyernék meg a legjobb házigazda címet mivel fél kilenc körül még senki sem érkezett meg,így mi megittunk pár pohárnyi alkoholt,de mivel nem is akarjuk megnyerni a legjobb házigazda kupát,így nem számit,ha kicsit beindítjuk a bulit.A hangszórókból üvöltött a zene és a második feles utn Lilivel belekezdtünk a tánvba,majd nem sokra rá megszólalt a csengő és mikor Kevin ajtót nyitott besereglett a nép.Percek alatt úgy megtelt a ház,hogy levegőért kiáltott a tüdöm,de még nem mehettem ki az erkélyre levegőzni,mert ki kellett,hogy szolgáljam a vendégeket.De még ennek ellenére is egész jól éreztemagam,mígnem számomra váratlan vendégek érkeztek.Az ajtó kinyílt és Tomo lépett be rajta Ritával és Márkkal a háta mögött.Egy pillanatra elállt a lélegzetem mikor megláttam és a tekintetünk összetalálkozott.A kezem hirtelen verejtéktől úszot és kicsúszott a kezeim közül még a pohár is mielőtt a vendég kezébe adhattam volna.A zene némileg elnyomta az üveg hangját,amint találkozott a padlóval és darabokra tört,de még így is elég kínosra sikeredett az egész jelenet.Elnézést kértem és nekiálltam összeszedni a pohár darabjait.
-Vigyázz!Megvágod magad.-szólt egy hang.Felpillantotta a hang irányába,majd meglepetten vettem tudomásul,hogy Josh állt velem szemben.Legugolt és segített összeszedni az üvegszilánkok nagyobb darabjait,majd levett az asztalról egy műanyag poharat és abba szorta őket.
-Köszi.-feleltem,majd a következő percben Lili jelent meg egy söprüvel es lapáttal a kezében.
-Minden rendben?-kérdezte.
-Persze!-válaszoltam.-Csak kicsúszott a kezemből egy pohár.-legyintettem.Mire újra hálát rebegtem volna Joshnak,addigra nyoma sem volt.
-Mikor megláttad Tomot...-fejezte be a mondatomat Lili.
-Ez nem igaz.-füllentettem,de hiába,mert Lilinek nem tudtam hazudni.Tudta,hogy igaza van.
-Menj,pihenj egy kicsit.Felváltalak.-ajánlotta fel Lili.
-Köszi.-éltem a lehetőséggel és helyett foglaltam az emeltre felvezető lépcsön.
Vajon csak azért jött el,hogy fájdalmat okozzon?Ismét...Mit akarhatott mondani a suliban?Hogyan lehetséges,hogy még mindig ilyen szívdöglesztő?
-Hahó!Axa!-integetett a kezevél előttem Kevin.
-Ne haragudj!Mondtál valamit?-kérdeztem.
-Hol jártál?Beszéltem hozzád,de te csak bámultál ki a fejedből.Megijesztettél.
-Jól vagyok.Ne haragudj.-kértem bocsánatott újra.
-Szeretnéd,hogy elküldjem őket?-kérdezte fejével jobbra biccentve.Oda sem néztem,hiszen tudtam,hogy ki áll ott.
-Nem.Nem kell.-ráztam meg a fejem egy mosoly kiséretében.
-Ha leszeretnél dölni,nyugodtan menj a szobámba pihenni.
-Köszi.-válaszoltam.-Csak egy kis frisd levegőre van szükségem.-mosolyogtam,majd feltápászkodtam a lépcsöről.
-Ha bármi van ,szólj.-mondta,majd egy puszit nyomott a homlokomra én pedig bólintottam és kisétáltam az erkélyre.Szerenycsére nem kellett osztozkodnom,senki sem volt az erkélyen.A korlátnak dölve bámultam a sötétségbe,majd valaki megszólalt és megdermedtem az ijedségtől.
-Szia!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése